Vantaan kaupungin palvelujen saavutettavuuskysely 2018

Kyselyllä kerättiin asukkailta tietoa siitä, miten kaupungin palvelujen koetaan olevan saavutettavissa eri puolilla kaupunkia ja kuinka palvelujen saavutettavuutta voisi parantaa esimerkiksi erilaisia asiointitapoja kehittämällä. Saavutettavuudella tarkoitetaan sekä sähköisten palvelujen helppoa käytettävyyttä ja löydettävyyttä että helppoa palvelun luokse pääsemistä (esimerkiksi päiväkoti, terveyskeskus, koulu tai leikkipuisto).

Aineisto on koottu verkkokyselyn kautta huhtikuussa 2018. Kyselyn tuloksia hyödynnetään kaupunkitasoisen palveluverkkosuunnitelman päivitystyössä 2018 ja jatkossa sähköisiä asiointipalveluja kehitettäessä.

Kyselyn aiheita olivat: Sivistystoimen palvelut, liikuntapalvelut, sosiaali- ja terveystoimen palvelut, konserni- ja asukaspalvelujen palvelut, maankäytön, rakentamisen ja ympäristön palvelut, asiointitavat sekä taustatiedot.

Muuttujien selitteet löytyvät Excel-tiedoston toiselta välilehdeltä. Aineistosta on tietosuojasyistä poistettu vastaajien taustatietoja sekä yhdistetty taustatietojen luokkia toisiinsa. Lisäksi muutamasta avovastauksesta on poistettu tekstiä epäasiallisen kielenkäytön vuoksi.

Linkki kyselylomakkeeseen

Aineistolinkit (1)

Lisätiedot

Kenttä Arvo
Avainsanat
Tietoaineiston tyyppi Open data
Korkean lisäarvon tietoaineistokategoria
Ylläpitäjä Vantaan kaupungin taloussuunnittelu
Ylläpitäjän sähköpostiosoite Vantaan kaupungin taloussuunnittelu
Ylläpitäjän verkkosivu
Omistaja
Sisältötyyppi
Maantieteellinen kattavuus
Lisätietoa verkossa
Lähde
Laatija
Laatijan sähköpostiosoite
Päivitystiheys
Voimassa alkaen
Voimassa päättyen
comments powered by Disqus
Avoin data
CC-BY-4.0
Anna palautetta
Aineistolinkin laatu
Metatietojen laatu

Vantaan kaupungin palvelujen saavutettavuuskysely 2018

Seuraajat
0
Viimeiset 30 päivää, päivitetään päivittäin
Sivunäyttöjä kaikkiaan: 26
Latauksia kaikkiaan: 5
Viimeksi muokattu: 13.07.2018
Luotu: 23.05.2018

Näytä muutoshistoria >